Door mensen, Voor mensen

Sterk, sociaal en innovatief in de wereld van kabels en leidingen.

Van Voskuilen

Logo redesign, Corporate identity, Event, Pay-off

Uitdaging

Je hebt ze vast weleens zien rijden; de rood-witte Van Voskuilen busjes. Dat is ook niet zo gek. Het familiebedrijf is verspreid over heel Nederland verantwoordelijk voor gas-, water- en elektraregeling. We zijn een lange termijn relatie met elkaar aangegaan. Om ze klaar te stomen voor de toekomst in een snel transformerende markt. Een fikse uitdaging, zeker. Maar daar zijn we niet vies van. Sterker nog; we live for this sh#t!

Oplossing

We waren het direct met Van Voskuilen eens. Om over 10 jaar nog steeds één van de grootste spelers op de markt te zijn, moeten zij nu al inspelen op de invloed die klimaatverandering heeft in hun branche. Waar het hand-in-hand marketingtraject (still going strong) zoal toe heeft geleid? See for yourself.

Restyling logo

We zijn met het restylen van het logo helemaal bij het begin begonnen. Door de verhoudingen, marges en kleurstelling iets aan te passen heeft het logo een cleanere uitstraling gekregen. Een wereld van verschil waardoor het logo future-proof is geworden met behoud van z’n historische waarde.

Corporate event

Van Voskuilen is een familiebedrijf in de letterlijke en figuurlijke zin. Om de Van Voskuilen familie op de hoogte te houden wordt er regelmatig een nieuwsbrief naar medewerkers en relaties verstuurd. Om de relatie een nog wat persoonlijkere touch te geven organiseerden we samen een corporate event.

Pay-off

‘Door mensen, voor mensen’. Do we need to say more?

Huisstijl

In navolging van het restylen van het logo en de nieuw ontwikkelde pay-off doet zich direct een extra kans voor. Alle huisstijl gerelateerde items moeten, al dan niet gefaseerd, vervangen worden. Een uitgelezen moment om ook deze zaken eens lekker op te frissen.

Snapchat @zekerzichtbaar