Sluit video

Voertuigreclame? De weg naar zichtbaarheid

Geschreven door Anneleen, 1 minuut leestijd

Een innovatieve manier om je merknaam onder de aandacht te brengen, dat is voertuigreclame niet. Effectief? Zeker wel. Met creatieve voertuigreclame verklein je de afstand tussen je merk en je klanten.

Voertuigreclame. Autoreclame of autobelettering, ook wel genoemd. Een marketingstrategie waarbij bedrijven hun merknaam, logo, boodschap of producten op voertuigen laten zien. Laten schitteren. Welke weg je ook inslaat, welk voertuig je ook kiest. Van auto’s tot vrachtwagens: vergroot je merkherkenning.

Waarom? Je merk is overal Zeker Zichtbaar. Van woelige winkelstraten tot hier-kan-je-een-speld-horen-vallen-plattelandswegen. Zo bereik je een breed publiek. Zonder dat je jouw merk in het gezichtsveld van je klanten duwt. Zonder dat je het van de daken schreeuwt. Hoeft te schreeuwen. Zonder dat je er moeite voor doet. Hoeft te doen. Er is constante exposure. Voertuigreclame is 24/7 actief. Dag en nacht. Onderweg en geparkeerd – op een zichtbare plek.

Perfect voor lokale bedrijven. Het stelt je in staat om specifieke doelgroepen te bereiken. Bij jou in de buurt. Trek ze aan. Trek de aandacht. En … je portemonnee? Nee, hoor. In vergelijking met andere reclame-uitingen is voertuigreclame een kosteneffectieve optie. Een slimme optie. Laat je je voertuig verrijken met reclame, want dat is het – een verrijking. Dan heb je er slechts minimale onderhoudskosten van. Het gaat jaren mee (zolang jij niet van koers verandert met je branding).

En als dat wel het geval is, als je wel van richting verandert. Dan veranderen we met je mee. Dan passen we je boodschap aan wanneer dat nodig is. De kleur, de letters, het design. Onze designers, het zijn net slangenmensen. Ze wringen zich in allerlei bochten om voor jou het perfecte design te maken.

Kunstenaars, onze collega’s. Ze ontwerpen een aantrekkelijk ontwerp voor je. Een ontwerp met een duidelijke merkidentiteit. Om de aandacht te trekken én te behouden. Ze snappen het, hebben het in de spreekwoordelijke vingers. Houden jouw boodschap beknopt. Duidelijk. Een tikkie gewaagd of tikkeltje minder? Zeg het maar.

Voertuigreclame. Origineel? Dat is vragen naar de bekende weg. Effectief? Zeker wel. Het is de weg naar zichtbaarheid.